вівторок, 12 січня 2016 р.

Проба пера

Україно моя!

                                                                                              Кандейкіна Діана - учениця 8 класу
Чарівна, Вкраїно моя!
Ми - гордість твоя!
Досить часто нам важко
І вирішити проблеми тяжко.
Зараз така мить настала,
Що я Бога благала,
Щоб кожен воїн живим повернувся,
І кожен з них нам посміхнувся.
Пішли вони в АТО прокляте,
Щоб нашу землю визволяти.
Тому ми повинні їх шанувати,
Та любов і добро їм своє дарувати.
Україно моя, ти квітуча!
Хоч накрила тебе похмура «туча».
Скоро буде мирне небо
Бо ти нам дуже треба.
Любимо тебе дуже сильно
І скоро в нашій країні буде мирно.
Скажемо нашим захисникам:
«Здоров’я, щастя, мужності вам».
І добавимо ще такі слова:
«Нашим воїнам хвала!»


Немає коментарів:

Дописати коментар